• Default Alternative Text

    Technische ondersteuning op afstand

    Uitdagingen

    Wanneer het onverwachte gebeurt

    Het is cruciaal om direct toegang te hebben tot technische informatie en ondersteuning van experts. Wanneer u beschikt over directe hulp, kan dat uw organisatie kostbare tijd en geld besparen.

    Operate

    Default Alternative Text
    • Oplossingen

      Via onze telefonische ondersteuningsservice krijgt u deskundige ondersteuning van experts met diepgaande kennis van onze automatiseringsproducten en toepassingen. Een specialist helpt u bij het installeren, configureren en stellen van diagnoses om technische problemen sneller op te lossen.
    • Uniek aanbod

      Onze support-centra maken gebruik van de nieuwste tools en bieden de beste ondersteuning en diagnostiek. Zowel tijdens als buiten kantooruren kunt u voor vragen direct contact opnemen met onze deskundige productspecialisten.
    • Differentiatie

      U heeft toegang tot onze unieke expertise via onze wereldwijde of lokale services, waaronder trainingen van de fabrikant en bijbehorende certificatie. Daarnaast heeft u de mogelijkheid om deze service te integreren in uw moderniserings- of onderhoudscontracten.

    Voordelen

    • Business people working in video conference
      Voorrang bij technische ondersteuning voor toepassingen en bij probleemoplossing
    • Default Alternative Text
      De mogelijkheid om problemen met apparatuur telefonisch bespreken
    • Default Alternative Text
      Beschikbare expertise is 24 uur per dag, 365 dagen per jaar, met een gegarandeerde responstijd
    • Default Alternative Text
      Schaalbare service maakt het mogelijk voor u om de juiste ondersteuning te krijgen die op uw behoefte aansluit
    • problem solving technicians, oil and gas
      Een gedetailleerde escalatieprocedure garandeert een tijdige repsons