• Nieuwe service voor modernisatie PLC-operaties

Hoofddorp, 7 december 2017 -Schneider Electric lanceert een nieuwe service die machinebouwers en OEM’ers helpt hun PLC-systeem gemakkelijk, veilig en kostenefficiënt te moderniseren. De service vermindert downtime en onderbrekingen voor een eenvoudige migratie naar de Modicontm M580 van Schneider Electric. Deze progammeerbare automatiseringscontroller met Ethernet is de enige PLC die 100% return on investment (ROI) garandeert binnen drie maanden voor hybride applicaties.

“Veel van onze klanten vertrouwen nog op oudere en inefficiënte PLC’s die minder betrouwbaar zijn en een hogere total cost of ownership hebben. Dit maakt de processen kwetsbaar voor nieuwe dreigingen en risico’s,” aldus Nathalier Marcotte, senior vice president Industry Services bij Schneider Electric. “De toekomstbestendige Modicon M580 ePAC helpt klanten real-time hun operationele processen te bewaken. Deze service is het nieuwste voorbeeld hoe we onze klanten helpen migreren naar IIoT-oplossingen via EcoStruxure PlantTM. Deze open IoT-architectuur voegt waarde toe op het gebied van betrouwbaarheid, duurzaamheid en connectiviteit.”

Ontdek de Modicon M580 ePAC
Lees meer over EcoStruxure Plant

Meer informatie kunt u vinden in het Engelstalig persbericht, of contact opnemen met:

Anouk van Balen
Text100 Global Communications