• Duurzaamheidsdoelstelling voor 2017 al in het derde kwartaal behaald

Hoofddorp, 27 oktober 2017 -  Schneider Electric heeft met een totaalscore van 9.01/10 punten op de Planet & Society-barometer haar duurzaamheidsdoelstelling al in het derde kwartaal gehaald. Het bedrijf dat de digitale transformatie leidt op het gebied van energiemanagement en automatisering meet haar ambitieuze duurzaamheidsdoelstellingen ieder kwartaal door te kijken naar zestien indicatoren op drie niveaus: Planet, People en Profit. Het doel voor heel 2017 ligt op een score van 9.0, maar is dus al een kwartaal eerder behaald.

Voor het zevende jaar op rij is Schneider Electric bovendien geselecteerd voor de CDP Climate A list Climate A list (voorheen Carbon Disclosure Project). Ook won Schneider Electric eerder dit kwartaal de Integrated Thinking Award voor de manier waarop duurzaamheid verankerd is in de gehele organisatie.

Meer over onze duurzaamheidsstrategie leest u hier.