• 2018 wordt het jaar van de Edge computing

Hoofddorp, 9 februari 2018 - Wist u dat in 2019 43% van alle data gegenereerd zal worden door IoT-oplossingen en dat deze data verwerkt zullen worden aan de edge van het network?

Met Edge computing wordt de verwerking van data en applicaties dicht bij de eindgebruiker gebracht, aan de rand van het netwerk. Na verwerking van de data kan deze, als dat voor de toepassing nodig is, doorgestuurd worden naar centrale systemen.

Problemen met beschikbaarheid, responsetijden en security

Lokale verwerking en opslag is met name van belang voor toepassingen waarbij de verbinding met het internet, bandbreedte en responstijden een rol spelen, zoals bijvoorbeeld een betaling in de winkel. Maar ook voor de data zelf kan het belangrijk zijn om deze lokaal te verwerken en op te slaan. Denk bijvoorbeeld aan privacygevoelige informatie.

Edge computing oplossingen

Met Edge computing wordt het goed functioneren van de lokale infrastructuur belangrijker. De specifieke oplossingen van APC by Schneider Electric bieden de beschikbaarheid, de responsetijden en de security die u nodig heeft. Wij noemen dit ‘Certainty in a Connected World’.

Nu voordeel tot 15%

U kunt nu voordelig instappen. Uw reseller of distributeur kan u helpen met het ontwerpen en bouwen van de juiste oplossing voor situatie. Uw voordeel kan oplopen tot 15%, afhankelijk van de configuratie.

De korting is van toepassing op de volgende productcategorieën:
•    APC Smart-UPS
•    APC NetShelter enclosures
•    Rack PDUs

Neem hier contact op met een distributeur

Lees meer over de APC Edge computing oplossingen

Voor partners, login op uw persoonlijke pagina voor meer informatie over deze actie