• Innovation Summit, are you ready to Power the Digital Economy?

Hoofddorp, 31 januari 2018 - Uw efficiëntie, bedrijfsgroei en winstgevendheid vergroten? Tijdens de Innovation Summit Paris 2018 leert u hoe u hieraan kunt bijdragen. Bereid u voor op Power the Digital Economy en maak gebruik van de kansen.

Wat kunt u verwachten?
- Ontmoet toonaangevende experts en leiders, waaronder Schneider Electric's CEO Jean-Pascal Tricoire.
- Krijg inzicht in innovatieve oplossingen en wissel ideeën uit met onze experts, klanten en partners
- Bezoek onze Innovation Hub, waar de technologieën van morgen worden gepresenteerd.
- Ontdek hoe de IoT-compatibele, plug-and-play, open en interoperabele architectuur   de toekomst van energie en automatisering vormgeeft.

De Innovation Summit Paris vindt plaats op 5 en 6 april 2018. Toegang is gratis en op uitnodiging.
Heeft u interesse om deze internationale Summit bij te wonen? Neem dan contact op met uw Account Manager van Schneider Electric.

Meer over de Innovation Summit leest u op onze internationale website >

8 April: Schneider Electric Marathon Parijs

Aansluitend op de Innovation Summit staat een van de grootste marathons ter wereld op het programma. 145 Nationaliteiten en 57.000 hardlopers doen mee aan deze meest legendarische langeafstandsdiscipline. Op 8 april vormt Parijs het onvergetelijke decor, met spectaculaire bezienswaardigheden als de Champs Elysées, het Bois de Vincennes en Boulogne.
Meer informatie over de Schneider Electric marathon >