• Compacte beveiligingsrelais, gebruiksvriendelijk, veelzijdig én veilig

Hoofddorp, 15 maart 2017 – De introductie van Easergy P3 betekent daadwerkelijk een stap voorwaarts in operationele efficiëntie van middenspanningsapparatuur. Deze nieuwe serie beveiligingsrelais is eenvoudig in gebruik en uitgerust met veel communicatiemogelijkheden.

De Easergy P3 beveiligingsrelais is geschikt voor alle gangbare MV-toepassingen. Ongeëvenaarde efficiëntie, grotere connectiviteit en verbeterde veiligheid zorgen ervoor dat Paneelbouwers, Installateurs en andere partners tijd besparen en tegelijkertijd waarborgen dat kritische delen van de installatie en het personeel veilig zijn.

Kemerkend voor het beveiligingsrelais Easergy P3:

•    Compact, compatible en compleet

•    Optimale overbelastingsbeveiliging

•    Geavanceerde functies als IEC 61850 communicatie over ethernet

•    Vlamboogbeveiliging

Digitale hulpmiddelen Easergy P3

eSetup Easergy Pro

Configuratie-software ontworpen voor eenvoudig gebruik ook door niet-experts. Biedt tevens slimme geavanceerde functies zoals de virtuele simulatie-test.

Easergy SmartApp

Eenvoudige bediening en onderhoud met de innovatieve mobiele app. De configuratie van de Easergy P3 kunnen worden gewijzigd zonder de noodzaak van een hulpprogramma.

Gegevens van Easergy P3 worden veilig opgeslagen in een cloud-gebaseerde opslag en zijn beschikbaar gedurende de levensduur van de installatie via de gratis mySchneider-app.

Energiedistributie, vergroot efficiëntie en duurzaamheid van uw netwerk

In de wereld van nieuwe energie die zich kenmerkt door decarbonisatie, decentralisatie en digitalisering, is innoveren en ontwikkelen een continu proces. Het antwoord van Schneider Electric op deze snelle mondiale ontwikkelingen is EcoStruxure Grid.

EcoStruxure brengt de nieuwste technologische ontwikkelingen bij elkaar op het gebied van IoT, mobiliteit, metingen, cloud, analytics & cybersecurity. Het open, interoperabele IoT-platform staat voor verbeterde veiligheid, betrouwbaarheid, efficiëntie, duurzaamheid en connectivity. EcoStruxure bestaat uit Connected Products, Edge Control en Apps, Analytics & Services. Easergy P3 beveiligingsrelais sluit aan op de vraag van klanten naar veiligheid en connectiviteit.

Meer over over EcoStruxure Grid lezen? >
    Of over de mogelijkheden met Easergy P3 beveiligingsrelais >