• Modicon Quantum & Premium maken plaats voor de Modicon M580

Het einde van de Modicon Quantum & Premium is in zicht
Na ruim 20 jaar wereldwijd te zijn toegepast, eindigt dit jaar nog de actieve verkoop van de Premium en Quantum reeks (dec. 2018). Dit betekent dat de directe bestelmogelijkheid per 1 januari 2019 stopt. Schneider Electric is volledig toegewijd om deze producten vervolgens nog voor 8 jaar te ondersteunen en te onderhouden, dus tot het einde van 2026. We nodigen u uit om de migratiemogelijkheden te verkennen en deze te moderniseren naar de nieuwste technologie. En wellicht kunt u de komende tijd benutten om kennis te maken met de M580 ePAC?

Efficiënte migraties met een laag risico
Automatisering vormt het hart van het industriële proces. Daarom hebben wij voor u een scala aan migratie-tooling ontwikkeld, waarmee u in veel gevallen 1 op 1 over kan stappen op de Modicon M580, met behoud van functionaliteit van het besturingsprogramma in Unity Pro. Hierdoor blijft de proceskennis - zoals opgeslagen in de applicatie geborgd, waarbij ombouw, testen en inbedrijfstelling tot een minimum beperkt worden. Met ruim 20 jaar ervaring, bieden wij u snelle, stapsgewijze migratiepaden van uw Premium en Quantum CPU’s en I/O’s naar het nieuwste Modicon M580 platform. We hebben hard gewerkt om ervoor te zorgen dat uw bestaande automatiseringsinvesteringen gewaarborgd blijven in de migratie.

Meerdere migratiepaden van oud naar nieuw zijn mogelijk. Hiervoor kunt u contact opnemen met Remco Deerenberg, Consultant Modicon Modernization. Klant specifieke Migratie-teams zullen worden gecoördineerd & geformeerd om een maatwerk-migratie voor u te realiseren. Ook kunt u contact opnemen met Rob van den Bos, Channel Manager Accredited Alliance Partners. Hij zal u dan in contact brengen met de geaccrediteerde Moderniserings Alliance Partners in uw specifieke segment.