• Combineer veiligheid & procescontrole; Modicon M580 Safety Controller

De nieuwe Modicon M580 Safety Controller combineert de prestaties van haar vlaggenschip, de Modicon M580 automatiseringscontroller (ePAC), voor het beheersen van veiligheid en procesfuncties onafhankelijk van elkaar.

Deze benadering verenigt veiligheid en procescontrole onafhankelijk van elkaar en beschermt tevens de gehele operationele omgeving. Dit betekent dat een fout in de procescontrole niet direct een systeemfout veroorzaakt. Zo draagt de Modicon M580 Safety Controller bij aan de veiligheid van de fabriek, de werknemers, machines en apparatuur in de fabriek.

Voordelen Modicon

De M580 Safety Controller is gebouwd op het bekroonde Modicon platform. Deze Safety Controller biedt dezelfde prestaties en deelt dezelfde tools, bedradingsmethodes en I/O structuren als de de M580 ePAC.

Industriële gebruikers zijn verzekert van de best-in-class M580 prestaties, netwerken en cyberveiligheid zonder de noodzaak om afzonderlijke veiligheidssysteem te ontwerpen, installeren en onderhouden.

Industriële Automatisering, Industrial Internet of Things

De ongekende mogelijkheden van IIoT voor de industriële automatisering maken we mogelijk met EcoStruxure™, een open IoT-architectuur voor productie-omgevingen en machines. Schneider Electric loopt voorop met intuïtieve oplossingen die meetbare waarde toevoegen aan uw organisatie. Met Connected Products, Edge Control, en Apps, Analytics & Services brengen we de nieuwste technologische ontwikkelingen op het gebied van IIoT, mobiliteit, metingen, cloud, analytics & cybersecurity bij elkaar. De Modicon M580 Safety Controller is een voorbeeld van Connected Products waarmee EcoStruxure Plant mogelijk wordt gemaakt, en bijdraagt aan IIoT.

Meer weten?