• Nieuwe partner: SPIT Electrical Mechanics B.V.

SPIT Electrical Mechanics uit Almelo is sinds oktober 2018 een nieuwe partner van Schneider Electric op het gebied van frequentieregelaars. De toost op de nieuwe samenwerking vond plaats op de Schneider Electric stand tijdens de WoTS beurs in Utrecht. SPIT engineered, levert en onderhoudt in opdracht van machinebouwer, energiebedrijven en industriële klanten elektrotechnische installaties voor energieopwekking, transport en distributie.

Jan de Wit, sales manager products van SPIT Electrical Mechanics: "Onze prioriteit is ervoor te zorgen dat onze klanten toegang hebben tot de volledige (digitale) product-, systeem- en dienstenportfolio van SPIT. Dankzij onze samenwerking met Schneider Electric zijn we een ‘full service’ partner. Via ons partnership bundelen we competenties, hoogwaardige kennis en ervaring. Met behulp van de frequentieregelaars van Schneider Electric met vermogens van 0,18 kW tot 20.000 kW willen we onze klanten hoogwaardige aandrijfoplossingen aanbieden voor bijvoorbeeld toepassingen in pompen, compressoren en hijskranen”

Op de foto v.l.n.r. Jan de Wit (sales manager Products SPIT), Jeffrey Benne (sales manager Schneider Electric), Mark Ent (SPIT), Sander van Dasselaar (VP Industry Schneider Electric)