• Stilstaan bij duurzaamheid tijdens Schneider Sustainability Summit

Op vrijdag 12 oktober 2018 vond de allereerste editie van de Schneider Sustainability Summit plaats, gehouden in de reusachtige Climate Planet-wereldbol die deze maand in hartje Utrecht stond.

Tijdens de summit faciliteerde Schneider Electric het gesprek om vanuit eigen krachten de wereld te verbeteren. Zo bood Schneider Electric het podium aan vooraanstaande sprekers op het gebied van de circulaire economie en lieten we ons onder andere inspireren door de sensationele livestreams van onze aarde, realtime uitgezonden door vier heuse NASA-satellieten.

Dagvoorzitter van de summit was niemand minder dan Maarten Bouwhuis, presentator bij BNR Nieuwsradio en ervaren debatleider op het gebied van duurzaamheid. Ook Onno Dwars, directeur van Ballast Nedam Development, en Erik Ubels, CTO van OVG Real Estate, namen deel aan de Sustainability Summit. Samen met Talitha Muusse, expert op het gebied van millennials en duurzaamheid, leidden zij het gesprek over de laatste ontwikkelingen binnen de circulaire economie.

Ook onderdeel van het programma was een live-uitzending van het wekelijkse BNR-programma van Wilfred Genee, The Friday Move, waarin wederom werd stilgestaan bij duurzaamheid.

De Schneider Sustainability Summit, gehouden in de Climate Planet, was een groot succes! De vele inspirerende verhalen en de prachtige beelden van onze aarde gaven ons stof tot nadenken, en wellicht ook over een volgende editie.

Heeft u het gemist? Bekijk dan onze aftermovie >>

Contact

Heeft u nog vragen over de Schneider Sustainability Summit of over onze andere activiteiten op het gebied van duurzaamheid? Neem dan contact met ons op: 023-5124124 of ilse.kremer@schneider-electric.com