• Nieuw voordeel voor E-installateurs

Schneider Electric Partner Programma

Speciaal voor Electriciens introduceert Schneider Electric een partner portaal.
Hier kun je als e-installeur terecht voor:
-    Praktische productinformatie, waaronder configuratoren
-    Nieuwe producten
-    Kortingsacties
-    Trainingen

Met de sectie ‘Hulp in iedere fase’ op de startpagina hebt je een rijke bron aan handige tips die je helpen bij het verkrijgen van nieuwe opdrachten, starten en promoten van je bedrijf, calculatie en veel meer.

Gratis
Er zijn geen kosten verbonden aan lidmaatschap van het Schneider Electric Partner portal voor Electriciens. Schrijf je in en blijf automatisch op de hoogte van kortingsacties.

Schakel Over campagne stopt
Met introductie van het partner portaal stopt de bekende Schakel Over campagne voor groepenkasten en schakelmateriaal. Na 3 jaar cashback campagne is het tijd om ons aanbod en jouw voordeel breder te trekken. Behalve nieuwe aantrekkelijke acties vind je snel productspecificaties, korte instructievideos en meer. Alles gericht op E-installaties.

Inschrijven?
Via het Schneider Electric Partner portaal volgen binnenkort nieuwe acties. Meld je nu alvast aan en je hoort automatisch over nieuwe (kortings)acties, producten etc.

Registreren >