• Case Study nieuwbouw Ommelander Ziekenhuis Groningen

Schneider Electric leverde de know-how en de producten om het project zo efficiënt mogelijk te realiseren

In de zomer van 2018 is de nieuwe locatie van het Ommelander Ziekenhuis Groningen in Scheemda in gebruik genomen. Bij de bouw van een dergelijk groot project komt veel kijken. Energiemanagement was een belangrijk onderdeel van het geheel. De grote uitdaging was het creëren van een robuuste stroomvoorziening. Dankzij de nauwe samenwerking tussen alle betrokken partijen is het eindresultaat optimaal.

Het nieuwe OZG Scheemda is een groot en modern ziekenhuis dat aan alle eisen van deze tijd voldoet. Guus Imming en Marcel Tognini, respectievelijk Key Account Manager bij Schneider Electric en Account Manager bij Eltechna, zijn blij met het resultaat.

“Het was een megaproject dat volledig in BIM is uitgevoerd. En nu staat het er: een prachtig nieuw ziekenhuis.”

Het volledige artikel en de whitepaper over de case zijn te lezen via onderstaande links.
Let wel: om toegang te krijgen tot de whitepaper dient u enkele persoonsgegevens in te vullen en akkoord te gaan met de voorwaarden. Schneider Electric doet er alles aan om uw privacy en persoonsgegevens te beschermen.