• Nieuwe aardlekautomaat: Acti 9 uitgebreid met iC60

Hoofddorp, 28 februari 2018 - Na jarenlang gebruik te hebben gemaakt van een rebranded product kondigen wij nu met trots aan dat de 100% Schneider Electric iC60 aardlekautomaat beschikbaar is. De gehele serie DCP N Vigi is vervangen door de iC60 aardlekautomaat.

Kenmerkende eigenschappen van deze nieuwe iC60 aardlekautomaten:

•    Acti9 Design: Zelfde bouwvorm (hoogte, breedte en diepte) als onze huidige serie iC60 componenten waarborgt een betere aansluiting met andere DIN-rail componenten.

•    Systeemcompatibiliteit: Betere aansluiting van de bestaande serie kammen op de producten.

•    Smartlink: Intgratie mogelijk door speciale OF en SD hulpcontacten.

•    Connected: Deze aardlekbeveiliging is tevens geschikt voor de PowerTag waardoor het Acti 9 pakket nog completer is.

Energiedistributie ondergaat een transformatie

Het antwoord hierop van Schneider Electric is EcoStruxure Power
EcoStruxure Power bestaat uit veilige en praktische oplossingen voor energiedistributie. Deze IoT-oplossingen zijn flexibel en worden afgestemd op de specifieke eisen voor middenspanningsinstallaties en laagspanning. We zorgen met EcoStruxure Power voor verbeterde connectiviteit, gestroomlijnde dagelijkse bedrijfsvoering en slimme analyses.

Meer informatie?

•    Bekijk de mogelijkheden voor aardlekbeveiliging met aardlekautomaten Acti9 iC60 >

•    Meer over EcoStruxure Power >

•    Waarom Aardlekbeveiliging?