• Jong talent is de sleutel tot een duurzame toekomst

"Wij geloven dat klimaatverandering kan worden overwonnen door innovatie en samenwerking. Maar, daarvoor is een proactieve houding vereist. Wij moeten nu in actie komen. Wij moeten samen een duurzame toekomst creeren." - CEO, Schneider Electric

Wij geloven in mensen
    Uitdagingen waar onze klanten vandaag de dag mee te maken krijgen zijn vaak niet met een product opgelost . De product push zoals we deze kennen maakt daarom in toenemende mate plaats voor de verkoop van end-to-end oplos­ singen, met EcoStruxure als Scheider Electric's paradepaardje.

“Er is een groeiende vraag naar energie maar tegelijkertijd zie je dat we dingen anders moeten gaan doen om ook in de toekomst in deze behoefte te kunnen blijven voorzien. Met onze oplossingen leveren we daar in verschillende marktsegmenten en industrieën een continue bijdrage aan." - Ingrid de Bresser, VP HR Schneider Electric Nederland

Succes is lef hebben
    Bij Schneider Electric staan een aantal waarden centraal, denk aan gelijkheid, diversiteit, gezondheid  en vertrouwen. Aan deze waarden wordt niet alleen vormgegeven door opleidingen of het Well Being programma dat zich richt op emotioneel en fysiek welzijn, maar ook in de manier waarop jonge talenten kunnen excelleren.

Om een voorbeeld te geven, legt de Bresser uit waarom 'taking risks on people'  staat voor de kansen die Schneider Electric jonge talenten biedt. We zijn dapper als het gaat om het laten doorgroeien van jong talent naar senior posities in de organisatie. Jonge medewerkers brengen een andere dynamiek in de organisatie, hun ‘digital’ mindset is voor ons een essentiële competentie in de digitale transformatie.
    (Bron: AG Connect, 30 juni 2018)