• Ook aflevergemak met mySE

Bestel via het klantportaal en regel direct levering

Recentelijk is mySE, hét online klantportaal van Schneider Electric, compleet vernieuwd.  Met mySE van Schneider Electric bekijkt u realtime prijzen en beschikbaarheid en plaatst u eenvoudig bestellingen. Ook heeft u 24/7 inzicht in de meest recente status van uw bestellingen. Kortom, mySE biedt u de praktische toegang tot alle benodigde informatie en ondersteuning.

Voordelen mySE

De nieuwe mySE is uw online gepersonaliseerde site en biedt toegang tot onder meer:
  • Productinformatie
  • Eenvoudig bestellen
  • Realtime prijzen en levertijden
  • Actuele bestel- en verzendstatus
Bekijk uw actuele bruto- en nettoprijzen, geldige kortingscodes en realtime levertijden voor alle producten. Via mySE kunt u tevens eenvoudig een lijst met artikelnummers importeren.

Distributeurs: levering rechtstreeks aan uw klant!

Track & Trace functionaliteit

Met mySE heeft u toegang tot de actuele status van uw bestellingen en heeft u een directe link naar de Track & Trace website van de vervoerder. Ook kunt u eenvoudig uw afleverbewijzen en pakbonnen downloaden via mySE.

Bellen? Mailen? Niet langer nodig!

Bespaar tijd

Direct antwoord op uw vragen is een belangrijk pluspunt van Self Service via mySE. Deze functie werkt ook buiten kantoortijden én in het weekend. Voor het opzoeken van technische informatie van producten hoeft u ook niet langer de telefoon te pakken. Ook biedt Self Service via mySE mogelijkheden als het direct downloaden van datasheets in PDF-vorm, het nagaan van levertijden, het opvragen van de actuele bestelstatus van uw orders en zelfs het checken van actuele verkoopprijzen.

Naast 24/7 Self Service via mySE heeft u de mogelijkheid om rechtstreeks contact te hebben met een Customer Care Agent via de online chat op de website van Schneider Electric. Live chat-contact is mogelijk tijdens kantooruren en biedt u gemakkelijk en snel antwoord uw vragen.

Uw registratie op mySE biedt u direct toegang tot de mySchneider app.