• Allewijnse Industrie en Moekotte Certified Alliance Partner van Schneider Electric

Met wie moet ik samenwerken voor de realisatie van mijn Industriële Automatisering project? Een veelgestelde vraag. Als antwoord verwijzen we relaties graag naar onze partners. We zijn dan ook trots te kunnen melden dat Alewijnse Industrie en Moekotte sinds kort Certified Alliance Partner zijn.

Sinds enige tijd hebben Alewijnse Industrie en Moekotte, negen respectievelijk vier Certified Engineers. Met deze certificering onderscheiden beide partners zich allereerst op het vlak van hun technologische know-how. Op dit moment werken Alewijnse Industrie en Moekotte tevens aan de officiële erkenning voor hun grote expertise in het domein van Water & Wastewater. Dit zal hen eens te meer positief onderscheiden binnen de markt.

Samen met haar Alliance Partners levert Schneider Electric specifieke oplossingen voor uitdagingen binnen de wereld van drinkwater en afvalwater. Denk hierbij aan:
- oplossingen voor drinkwater productiebedrijven
- oplossingen voor gemalen & peilwaterbeheer
- oplossingen voor afvalwaterzuiveringen

30% energie besparen in de waterketen? Ontdek ons water en afvalwater aanbod