• Terugblik Power Quality event in Hoofddorp

Night aerial view of highways running through the smart city filled with bright lights, transportation, electric power distribution.

Schneider Electric organiseerde evenement omtrent energiekwaliteit

Normering, de technologische revolutie en nieuwe klimaateisen zorgen voor een hoop veranderingen in de branche. Om adviseurs en eindgebruikers hierover te informeren, organiseerde Schneider Electric tezamen met HyTEPS op 13 februari 2019 het Power Quality evenement.
Nieuwe technologieën verstoren de kwaliteit van energie en de apparatuur wordt steeds gevoeliger voor verstoringen. Hoe ga je hiermee om? Jorlan Peeters en Christan van Dorst van HyTEPS legden uit wat de oorzaak en de oplossing hiervoor is. Schneider Electric demonstreerde de Power Monitoring oplossing “Power Monitoring Expert” om de eindgebruiker te helpen met energiebesparing. Jun Escano speelde in op het belang van Cybersecurity en tot slot besprak Joost de Koning PV installaties en de effecten op de Power Factor.

Wekt dit uw interesse en ontvangt u in het vervolg ook graag een uitnodiging voor onze evenementen?